- Dubblerad ersättning för arbete under obekväm arbetstid. En satsning Region Norrbotten gör för medarbetare i dygnet runt verksamhet, något som gör oss unika bland regioner i Sverige - Utvecklings- och karriärmöjligheter där du får vara med och skapa framtidens hälsa och vård - Hälsofrämjande arbetsplatser med tillgång till friskvårdsaktiviteter och friskvårdsbidrag - Länk till våra förmåner: https://www.norrbotten.se/sv/jobba-hos-oss/anstallningsvillkor-och-utveckling/
Information om tjänsten
Vi erbjuder dig en tillsvidaretjänst på heltid, arbetstiden är förlagd dag, kväll och helg med möjlighet till dagtid. Tillträde enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.
Region Norrbotten tillämpar individuell lönesättning enligt kollektivavtal.
Vi verkar för att ha medarbetare med kunskaper inom Sveriges nationella minoritetsspråk och sätter därför värde på dina kunskaper i samiska, meänkieli, finska, romani chib och jiddisch. Vi arbetar aktivt för en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att vår arbetsplats ska vara tillgänglig för alla.
Välkommen med din ansökan!
","identifier":{"@type":"PropertyValue","name":"REGION NORRBOTTEN"},"datePosted":"2025-06-24","validThrough":"2025-08-31T21:59:59.000Z","employmentType":"PERMANENT_EMPLOYMENT","experienceRequirements":"Undersköterska, vård- och specialavdelning och mottagning","hiringOrganization":{"@type":"Organization","name":"REGION NORRBOTTEN"},"jobLocation":{"@type":"Place","address":{"@type":"PostalAddress","addressLocality":"Luleå","addressRegion":"Norrbotten","addressCountry":"SE"},"latitude":65.584816,"longitude":22.156702}}},{"@type":"ListItem","position":16,"item":{"@context":"https://schema.org/","@type":"JobPosting","title":"Spontanansökan till omsorgen, undersköterskor och vårdbiträden","description":"
ARBETSUPPGIFTER\nVi i Hedemora kommun tycker att det skulle vara roligt om just du vill bli en av våra många duktiga medarbetare.\n\nVi ser positivt på, om du som söker till oss, vill/kan arbeta som timvikarie hos oss under året.\n\nVåra verksamheter inom vård och omsorg är igång dygnet runt, alla dagar i veckan, så det finns möjlighet att arbeta dag, kväll, natt och helg. En bra chans att kombinera arbete med lediga dagar där du kan njuta av din ledighet!\n\nArbetsuppgifter: Ditt uppdrag är att tillsammans med övriga medarbetare ge god vård och omsorg samt stöd till våra Brukare. Du är behjälplig med exempelvis olika serviceinsatser, personlig omvårdnad, måltidsituationer m.m. Du är med och genomför aktiviteter med våra brukare för att öka deras livskvalité. Din insats är viktig och gör skillnad för individen. Du tillför ett värde i vardagen för någon annan och hjälper dem med olika insatser.\n\nDu kommer arbeta som timvikarie inom något av våra områden: Säbo (äldreboende), ordinärt boende (hemtjänst), LSS (personlig assistans, daglig verksamhet eller gruppbostäder).\n\nOrdinärt boende (hemtjänst)\nDu besöker och hjälper äldre personer som bor i egen bostad att klara av vardagen. Här får du vara ute och röra på dig mycket och får både omväxlande och händelserika arbetsdagar. Du jobbar både självständigt och tillsammans med stöttande kollegor.\n\nSäbo (äldreboende)\nPå våra äldreboenden hjälper du de boende med deras behov av vård och stöd i vardagen. Tillsammans med kollegor i olika roller utgör ni ett team som arbetar för för att skapa fina dagar och en varm, trygg och glädjerik tillvaro för de som bor här.\n\nLSS (personlig assistans, daglig verksamhet eller gruppbostäder)\nHär får du stötta personer i alla åldrar med fysisk eller psykisk funktionsvariation genom att arbeta på gruppbostad, i bostad med särskild service och personlig assistans inom LSS.\r\n\r\nKVALIFIKATIONER\n- Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet där bemötande, personlig mognad, engagemang för målgruppen och flexibilitet är viktiga egenskaper.\n\n- Datavana krävs för dokumentation.\n- Du måste ha fyllt 18 år.\n- B-körkort är ett krav för arbete inom ordinärt boende (hemtjänst) samt inom vissa gruppbostäder och personlig assistans.\n- Utdrag ur belastningsregister är ett krav. Detta ska uppvisas vid eventuell anställning. Det beställer du hos www.polisen.se (tänk på att det kan ta upp till 14 dagar att få hem det)\n- Vi som arbetsgivare är skyldiga att säkerställa att den vi anställer har rätt att arbeta i Sverige.\n- Du ska ha lätt för att uttrycka dig i tal och skrift (svenska) på minst en grundläggande nivå.\r\n\nÖVRIGT\nSom medarbetare inom Hedemora kommun är det viktigt att du delar den gemensamma värdegrunden KRAM som står för Kundfokus, Respekt, Ansvar och Mod. \n\nVi eftersträvar mångfald på vår arbetsplats.\n\nVi har gjort vårt medieval och undanber oss all kontakt från annonsförsäljare samt rekryteringsbolag.\n\nVÄLKOMMEN med Din ansökan!
","identifier":{"@type":"PropertyValue","name":"Hedemora kommun","value":"OF 8/25"},"datePosted":"2025-06-24","validThrough":"2025-10-21T21:59:59.000Z","employmentType":"PERMANENT_EMPLOYMENT","hiringOrganization":{"@type":"Organization","name":"Hedemora kommun"},"jobLocation":{"@type":"Place","address":{"@type":"PostalAddress","addressLocality":"Hedemora","addressRegion":"Dalarna","addressCountry":"SE"},"latitude":60.277546,"longitude":15.985892}}},{"@type":"ListItem","position":17,"item":{"@context":"https://schema.org/","@type":"JobPosting","title":"Undersköterska med samordnaransvar till Västervik","description":"
Västervik är ett särskilt boende med vackra innergårdar beläget på Frösön. Det är en välfungerande enhet med många erfarna kollegor och ett gott samarbete i ett engagerat team. Tillsammans arbetar vi för en god arbetsmiljö och en arbetsplats där vi har roligt tillsammans.\n\nHos oss bor 33 personer, som vi på olika sätt hjälper i deras vardag. Med stor omtanke arbetar vi hårt för att erbjuda god kvalité, kompetens, service och guldkant i vardagen för våra äldre.\n\nDitt nya jobb \nI rollen som undersköterska med samordnaransvar agerar du \"spindeln i nätet\" och planerar, organiserar samt sköter den dagliga driften av vår verksamhet. Som samordnare är du direkt underställd enhetschef och är i stor utsträckning med och påverkar din arbetsdag. Du agerar som en god ambassadör för arbetsgivare och arbetsplats.\n\nDu har din grundanställning på enheten som undersköterska på 100%. Samordnaransvaret förlängs årsvis mot extra tillägg och din arbetstid är förlagd till vardagar mellan klockan 07:00-15:30. Arbetet innebär förutom samordnaruppgifter även arbete ute i omvårdnaden. \n\nVanliga arbetsuppgifter\nArbetet innefattar omvårdnadsarbete varvat med administrativa uppgifter och innebär såväl självständigt arbete som nära samarbete med enhetschef, sektorsadministratör, medarbetare inom enheten samt externa parter. Med din helhetssyn, ditt goda omdöme och tydliga kommunikation ser du till att det dagliga arbetet på enheten fungerar väl. Det kan exempelvis innebära att:\n\n\n• Bemanna och schemalägga utifrån lagstiftning och erhållna ekonomiska ramar, samt ombesörja korttidsrektytering.\n• Omvårdnadsarbete, både inplanerad och vid händelse av korttidsfrånvaro och ledsagning.\n• Handleda medarbetare och säkerställa god planering för introduktion av nyanställda, praktikanter och feriearbetare.\n• Medverka vid medborgares in- och utflytt.\n• Vara delaktig i lokal ledningsgrupp.\n• Stötta och handleda ombud i olika ombudsroller.\n• Upprätta och revidera lokala rutiner.\n• Skapa och bibehålla goda relationer med medborgare, medarbetare och anhöriga.\n• Vara delaktig i enhetens verksamhetsplanering och månadsuppföljningar.\n\nEnhetschef kan utöver detta delegera andra arbetsuppgifter.\n\nDin kompetens\nKrav\n\n\n• Gymnasial utbildning\n• Mycket goda kunskaper i det svenska språket, muntligt och skriftligt.\n• Goda datakunskaper och systemvana.\n• Undersköterska med intyg om skyddad yrkestitel från Socialstyrelsen.\n• Vård- och omsorgserfarenhet, mer än två år.\n\nMeriterande \n\n\n• Erfarenhet av administrativt arbete, gärna verksamhetsplanering och samordning.\n• Erfarenhet av att arbeta i aktuella datasystem såsom Heroma, Viva, Excel, Outlook, Teams.\n• Kunskap om kollektivavtal och arbetstidslagar.\n• Erfarenhet av att leda personalgrupper.\n\nMånga av arbetsuppgifterna handlar om att kunna ta emot- och föra information vidare på ett sakligt, korrekt och tydligt sätt. Du kommer att få samarbeta och kommunicera med människor med olika språklig bakgrund och du förväntas bidra med dina erfarenheter och din kompetens på ett positivt och konstruktivt sätt. \n\nVi söker dig \nVi söker dig som har förmågan att planera, bemanna och organisera verksamheten – detta med ett kostnadsmedvetet och långsiktigt tänk. Du trivs med att ta ansvar, göra kloka prioriteringar och låta mål och resultat guida både dina beslut och ditt sätt att arbeta. För dig är förändring inget hinder, snarare en möjlighet. Du har lätt att anpassa dig när förutsättningarna skiftar, och din helhetssyn gör att du ser längre än bara din egen roll – du agerar för hela verksamhetens bästa.\n\nDu är en flexibel, omtänksam och glad person, som förstår att samarbete med hela teamet är grunden för en välfungerande verksamhet. Du följer uppsatta mål, planer och riktlinjer, och du bidrar aktivt till att de blir verklighet i det dagliga arbetet. Du har också modet och nyfikenheten att tänka nytt, att komma med idéer- och sätt att utveckla både arbetsmetoder och samarbete.\n\nDin kommunikativa förmåga är en styrka – du lyssnar in, uttrycker dig tydligt och hanterar meningsskiljaktigheter på ett konstruktivt och respektfullt sätt. Du är trygg, professionell, stabil och medveten i dig själv.\n\nSist men inte minst, för att trivas hos oss på Västervik behöver du ha en stor omtanke och respekt för våra äldre och vara inriktad på att alltid ge dem god service och ett leende på läpparna. \n\nSå går rekryteringen till\nIntervjuer kan ske löpande. Vi vill att du bifogar CV och personligt brev i din ansökan. Betyg/intyg behöver inte skickas med. Det ber vi dig komplettera med om det blir aktuellt med en intervju.\n\nÖstersunds kommun har före annonsering övervägt val av annonseringskanaler och undanber sig därför samtal från rekryteringsfirmor och annonsförsäljare.\n\nVad erbjuder vi?\nÖstersunds kommun erbjuder dig förmåner så som betald semester från första anställningsåret, semesterväxling, friskvårdsbidrag eller friskvårdstimme. Via vår förmånsportal får du ta del av oberoende pensionsrådgivning och en mängd rabatter och erbjudanden. Du kan dessutom få snabbt och professionellt stöd från olika specialister, som till exempel psykologer, jurister och ekonomer, genom tjänsten Personalstöd. Du kan läsa mer om våra förmåner på vår hemsida: https://www.ostersund.se/naringsliv-och-arbete/jobba-hos-oss/sa-har-jobbar-vi/lon-och-formaner.html \n\nOm Vård- och omsorgsförvaltningen\nAtt jobba med hjärtat hos oss på Vård- och omsorgsförvaltningen innebär att du bidrar till att skapa enklare, rikare och tryggare liv för invånarna i Östersund. Vi arbetar med människor i alla åldrar och strävar efter att alltid göra skillnad i vardagen. Det är viktigt. På riktigt.
","identifier":{"@type":"PropertyValue","name":"Östersunds kommun"},"datePosted":"2025-06-24","validThrough":"2025-07-29T21:59:59.000Z","employmentType":"PERMANENT_EMPLOYMENT","experienceRequirements":"Undersköterska, hemtjänst, äldreboende och habilitering","hiringOrganization":{"@type":"Organization","name":"Östersunds kommun"},"jobLocation":{"@type":"Place","address":{"@type":"PostalAddress","addressLocality":"Östersund","addressRegion":"Jämtland Härjedalen","addressCountry":"SE"},"latitude":63.17668,"longitude":14.636068}}},{"@type":"ListItem","position":18,"item":{"@context":"https://schema.org/","@type":"JobPosting","title":"Gör skillnad i hemtjänsten i Umeå - 75-80%","description":"
Gör skillnad i hemtjänsten i Umeå - 75-80%\n\nAleva fortsätter växa och behöver fler som vill ge äldre en god omsorg med guldkant i vardagen. Vi söker dig som är positiv, har hjärtat på rätt ställe och trivs med att ta stort eget ansvar. Saknar du erfarenhet? Då löser vi det tillsammans. Alevas introduktionsprogram och erfarna medarbetare ger dig förutsättningarna som krävs för att göra ett bra jobb.\n\nKvalifikationer\nSvenska\nB-körkort när du påbörjar din anställning.\n\nOmfattning och start\nTjänsten är mellan 75-80%. Arbetet är förlagt till dagtid, kvällstid och varannan helg.\nTillträde i augusti/ september, enligt överenskommelse.\n\nVad du kan förvänta dig av oss\n\n Bra arbetstider – utan delade turer\n Personlig atmosfär, korta beslutsvägar och frihet under ansvar\n Små team med nära samarbete och närvarande teamledare\n Generöst friskvårdspaket\n En möjlighet att växa – tre av fyra ledare på Aleva har börjat som vårdbiträde/undersköterska\n\n\nVad går jobbet ut på?\nDagarna är varierande med stor möjlighet att bidra till människors livskvalitet. Du stöttar, hjälper till med praktiska saker och ger service utifrån kundens behov och önskemål. Det absolut viktigaste är att du tycker om att bygga relationer och är bra med människor.\n\nVilken bakgrund behöver jag?\nFör någon kanske det är en bra chans att få ett första jobb, för en annan handlar det om att man tröttnat på sin nuvarande bransch och vill göra något meningsfullt och för en tredje kan det handla om en längtan att fortsätta inom omsorgen men byta arbetsgivare. Det finns inget facit – vi rekryterar personer som har en lösningsfokuserad inställning, empatiska värderingar och vill växa med oss.\n\nSå det spelar ingen roll om jag har relevant erfarenhet?\nJo, självklart ser vi det som positivt om du arbetat inom vård/omsorg och gjort det bra! Utbildning som undersköterska eller motsvarande är också meriterande men inget krav.\n\nÄr det inte väldigt tufft att jobba inom hemtjänsten?\nDet kan det absolut vara och så ser utvecklingen inom vård och omsorgen ut generellt. Det var också en av anledningarna till att vi startade 2013, med en övertygelse om att vi kan göra saker lite annorlunda och hela tiden förbättra verksamheten med fokus på dem vi finns till för – de äldre. Och hur gör man det? Tar hand om sina medarbetare såklart. Därför värmer det lite extra att vi fick 9 av 10 i stolthet över att arbeta hos Aleva och 9,5 av 10 på frågan om våra kunder skulle rekommendera oss till en vän. Här ser du hela resultatet från våra kund- och medarbetarundersökningar.\n\nOm oss\n\nAleva skapar framtidens omsorg genom nytänkande och ett tydligt fokus på att leva - inte bara överleva. Företaget grundades 2013, har ca 200 anställda och bedriver hemtjänst i Umeå tätort, Holmsund-Obbola och Nordmaling samt personlig assistans i hela landet. Vi har en positiv atmosfär, medarbetare med hjärtat på rätt ställe och arbetar tillsammans för att leverera omsorg i världsklass. Läs mer på www.alevaomsorg.se
","identifier":{"@type":"PropertyValue","name":"Aleva Sverige AB"},"datePosted":"2025-06-24","validThrough":"2025-07-24T21:59:59.000Z","employmentType":"PERMANENT_EMPLOYMENT","experienceRequirements":"Undersköterska, hemtjänst, äldreboende och habilitering","hiringOrganization":{"@type":"Organization","name":"Aleva Sverige AB"},"jobLocation":{"@type":"Place","address":{"@type":"PostalAddress","addressLocality":"Umeå","addressRegion":"Västerbotten","addressCountry":"SE"},"latitude":63.825848,"longitude":20.263035}}},{"@type":"ListItem","position":19,"item":{"@context":"https://schema.org/","@type":"JobPosting","title":"Specialistundersköterska till framtidens vård- och omsorgsboende Ängegärde!","description":"
Kungälvs kommun söker dig som vill göra skillnad! Vi behöver professionell och motiverad personal för att leverera välfärdstjänster med hög kvalitet. Här går engagemang och professionell service hand i hand samtidigt som du är med och påverkar människors vardag och samhället i stort. En bra arbetsplatskultur och stöd för din personliga utveckling är viktigt för oss. Din insats räknas! \n\n\n\r\n\r\nBeskrivning\nVälkomna till nyöppnade vård- och omsorgsboendet Ängegärde.\r\n\r\nNu söker vi specialistundersköterskor till boendet som öppnar i slutet av 2025.\n\nPå Ängegärde får du vara med och utveckla framtidens vård och omsorgsboende. Här använder vi välfärdsteknik för våra hyresgästers självständighet och delaktighet. \n\nHär samlas vård- och omsorgsboende, hemtjänst, hemsjukvård och administration under ett och samma tak, i en smart utformad byggnad med fokus på samarbete, välmående och kvalitet. Vi erbjuder plats för 90 hyresgäster och två hemtjänstgrupper – allt i en miljö där du som medarbetare får utrymme att växa och göra verklig skillnad. På Ängegärde använder vi modern teknik för att underlätta arbetet och höja livskvaliteten för våra hyresgäster. \n\nArbetsuppgifter\nSom specialistundersköterska på Ängegärde utför du den viktiga uppgiften att hjälpa människor i deras vardag.\n\nHos oss får du möjlighet att växa i din roll och vara med och forma framtidens äldreomsorg. Vi arbetar enligt karriärvägsmodellen, vilket innebär att dina arbetsuppgifter anpassas efter din utbildningsnivå – så att du får rätt förutsättningar att utvecklas och bidra med din kompetens.\n\nTillsammans med ditt team skapar du trygghet och kontinuitet för våra omsorgstagare. Du blir ett viktigt stöd i vardagen och en naturlig del av deras sociala sammanhang.\n\nDu är också med och driver förändring – vi söker ständigt nya, smarta sätt att arbeta på, med målet att erbjuda en modern och meningsfull äldreomsorg. Genom särskilda ombudsroller får du möjlighet att fördjupa dig och bidra till att kvaliteten för våra omsorgstagare blir så bred och stark som möjligt.\n\nDina arbetstider\nArbetet innebär dag-, kväll- och helgtjänstgöring. \n\nKvalifikationer\nVi söker dig som är utbildad specialistundersköterska och har ett genuint intresse för att jobba med människor och göra skillnad i deras liv. \n\nVi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.\n\nVi söker dig som:\n\n - Brinner för att arbeta med människor.\n - Vill bidra till meningsfulla möten.\n - Är empatisk och flexibel.\n - Är självgående och ansvarsfull.\n\nKrav:\n - Är utbildad specialistundersköterska med 200 yrkeshögskolepoäng/60 högskolepoäng med relevans inom vård och omsorg av äldre.\n - Skyddad yrkestitel från Socialstyrelsen/tjänstgöringsintyg som stärker att du var tillsvidareanställd med titeln specialistundersköterska 1 juli 2023.\n - Har erfarenhet av demens, gäller för vissa avdelningar.\n - Har erfarenhet av arbete med psykiatri, gäller vissa avdelningar.\n - Har goda datakunskaper.\n - Goda kunskaper i svenska, både muntligt och skriftligt.\n - Du säkerställer god omsorg.\n - Har god samarbetsförmåga och kan arbeta kvalitetsmedvetet.\n - Kan skapa förtroendefulla relationer.\n\nMeriterande:\n - Erfarenhet av social dokumentation.\n - Erfarenhet av MI och lågaffektivt bemötande.\n - B-körkort.\n - Arbetat med unga med demens.\n\nIntervjuer sker löpande under ansökningstiden så tveka inte med din ansökan.\n\nVarmt välkommen med din ansökan!\n\nÖvrigt\n\n\n - Ansökan tas endast emot digitalt via kungalv.varbi.com\n\n - Betyg/intyg lämnas på begäran eller vid en eventuell intervju.\n\n - Tillsättning sker under förutsättning att tjänsten ej behöver tas i anspråk av befintlig personal på grund av övertalighet eller annan orsak.\n\n - Urvalsprocessen sker löpande under ansökningstiden.\n\n - Vi använder oss av digitala verktyg och i arbetet kan du komma att behöva använda dig av e-legitimation.\n\n - Innan eventuell anställning kräver vi att giltigt identitetskort där medborgarskap framgår samt giltigt arbetstillstånd uppvisas.\n\n - Provanställning kan komma tillämpas enligt kollektivavtal.\n\n - Inom de verksamheter där arbete med barn förekommer kräver arbetsgivaren in utdrag ur belastningsregistret innan tillsättning av tjänsten.\n\n - Har du skyddade personuppgifter ska du INTE söka via systemet utan kontakta rekryteringsansvarig för hantering av din ansökan.\n\n - Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.\n\n - Kungälvs kommun har upphandlade avtal.
","identifier":{"@type":"PropertyValue","name":"Kungälvs kommun","value":"2025/340"},"datePosted":"2025-06-24","validThrough":"2025-07-24T21:59:59.000Z","employmentType":"PERMANENT_EMPLOYMENT","experienceRequirements":"Undersköterska, hemtjänst, äldreboende och habilitering","hiringOrganization":{"@type":"Organization","name":"Kungälvs kommun"},"jobLocation":{"@type":"Place","address":{"@type":"PostalAddress","addressLocality":"Kungälv","addressRegion":"Västra Götaland","addressCountry":"SE"},"latitude":57.869755,"longitude":11.974031}}},{"@type":"ListItem","position":20,"item":{"@context":"https://schema.org/","@type":"JobPosting","title":"Töreboda kommun Vård och omsorg söker Undersköterska till Äldreboende","description":"
Vill du jobba med oss ?
Vill du vara med och utveckla en verksamhet som ständigt är utveckling och där man lär sig nya saker? Då är det kanske just dig vi söker!
Omfattning: Önskad sysselsättningsgrad, 75-100 %.
Varaktighet: Tillsvidare
Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning
Utbildning
Krav
Undersköterska
ARBETSPLATS:
Töreboda är en liten kommun med smått fantastiska möjligheter. I Töreboda är avstånden korta och naturen närvarande. På vår arbetsplats utgår vi ifrån våra tre T: Tillväxt, trygghet och tillsammans. Det är en känsla man arbetar för kring våra boende, anhöriga och i arbetslagen mot varann.
Boendet Aspen gul ligger på Björkängens äldreboende. Man är 8 personal i gruppen som samarbetar kvällstid och när man behöver stöd med avdelningen bredvid. Det är en trygg arbetsplats även om man är ny då man alltid är flera i tjänst som hjälps åt. Dagtid har man nära till hela teamet kring de boende, då alla utgår från samma hus och finns en korridor bort om man behöver. Man har sin omvårdnadsansvariga sjuksköterska dagtid på vardagar som man har ett tätt samarbete med och snabbt kan få stöd av kring det som uppstår. Arbetsterapeut, fysioterapeut och enhetschef är en korridor bort och enhetssamordnaren ser till att bemanningen flyter tillsammans med vår bemanningsenhet så undersköterskans fokus får vara hos brukare och anhöriga.
ARBETSUPPGIFTER
Undersköterskeprofession på särskilt boende, inriktning psykisk ohälsa/kognitiv svikt, palliativ vård. Målet är att förbättra livskvaliteten för personer med psykisk ohälsa eller kognitiv svikt och deras familjer genom att erbjuda professionell och empatisk vård.
KVALIFIKATIONER
Som person är du flexibel och kan se möjligheter i förändringar. Du är bra på att strukturera, planera och prioritera ditt arbete samt har en god samarbetsförmåga med alla i teamet och andra professioner. Vidare har du lätt för att lyssna och anpassa ditt sätt att kommunicera. Du en serviceinriktad person som är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och som person tror vi att du är ansvarstagande för att leda din egen planering av arbetsuppgifter samtidigt som du jobbar ihop med hela teamet. Meriterande är om du tidigare arbetat med psykisk ohälsa eller någon kognitiv svikt. Du behöver ha lätt för att möta olika människor.
Du behöver ha goda kunskaper i svenska i både tal och skrift samt god dokumentations- och datorvana.
Jämställda och jämlika verksamheter är väldigt viktigt för oss. Olika bakgrunder och tillhörigheter ser vi som en tillgång. Våra arbetsplatser ska också vara fria från diskriminerande strukturer.
Stämmer ovanstående in på dig? Då hoppas vi att du snart hör av dig och söker tjänsten hos oss!
ANSTÄLLNINGSFORM:
Tillsvidareanställning.
ÖVRIGT
TILLTRÄDE: 1 september eller utifrån överenskommelse.
Varmt välkommen med din ansökan!
ANSÖKAN:
Ansökan skall med angivande av ref nr 49/25 vara Töreboda kommun Personalenhet, Box 83, 545 22 Töreboda eller via länken senast 2025-07-20
Fullständiga ansökningshandlingar.
Vill du veta mer om vad Skaraborg och Töreboda kommun har att erbjuda i form av boende, fritidsaktiviteter och upplevelser? Besök
https://www.livetiskaraborg.se/kommuner/toreboda
","identifier":{"@type":"PropertyValue","name":"Töreboda kommun","value":"Ref nr 49/25"},"datePosted":"2025-06-24","validThrough":"2025-07-20T21:59:59.000Z","employmentType":"PERMANENT_EMPLOYMENT","educationRequirements":"Gymnasial utbildning inom Hälso- och sjukvård","hiringOrganization":{"@type":"Organization","name":"Töreboda kommun"},"jobLocation":{"@type":"Place","address":{"@type":"PostalAddress","streetAddress":"Börstorpsgatan 8A-G","addressLocality":"Töreboda","addressRegion":"Västra Götaland","postalCode":"54531","addressCountry":"SE"},"latitude":58.70065834513009,"longitude":14.118909224213228}}}]}]}