-
Spara din sökning!
Vill du få mail när nya jobb i för kommer in?
Läs om hur vi hanterar dina uppgifter i vår integritetspolicy
I produktportföljen ansvarar vi för läkemedel, medicintekniska produkter, kosmetiska produkter och hälsokost.
Nu söker vi en Regulatory Affairs (RA) Manager till avdelningen.
Om tjänsten
Som RA Manager jobbar du både självständigt, och i nära samarbete med kollegor inom företaget.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att...
Självständigt ansvara för life cycle management, framför allt inom modul 3, för läkemedel i nationell procedur och i DCP/MRP.
Ge regulatorisk support inom företaget.
Vara projektledare för regulatoriska projekt, och se till att tidsplaner följs.
Granska och godkänna märkningsmaterial och marknadsföringsmaterial.
Utveckla, granska och implementera interna processer.
Beroende av din bakgrund och ditt intresse kan dina arbetsuppgifter även bestå av att...
Ansvara för nyregistreringar av läkemedel i nationell procedur och i DCP/MRP.
Ansvara för produktfilen för kosttillskott
Din profil
Som person är du ansvarstagande och noggrann, jobbar strukturerat och kan hantera flera ärenden parallellt.
Du har en god förmåga att granska en frågeställning ur flera perspektiv.
Om du dessutom har en god pedagogisk förmåga och gärna delar med dig av dina kunskaper, trivs att jobba med positiva, hjälpsamma och kompetenta kollegor, och vill fortsätta utveckla din kompetens ser vi verkligen fram emot att se din ansökan. Eftersom vi är måna om personalgruppens välmående kommer stor vikt att läggas vid din personlighet.
För att lyckas i rollen är det dessutom ett krav att du...
har akademisk utbildning inom Life Science.
har minst 2-3 års praktisk erfarenhet från Regulatory Affairs, inom life cycle management av läkemedel, modul 3.
behärska både svenska och engelska flytande i tal och skrift.
Vi erbjuder
Centralt läge i Malmö hamn, med gratis parkering.
Förmånspaket inklusive friskvårdsbidrag, frukost och frukt dagligen och förmånscykel.
Flexibel arbetstid.
Ledighet röda dagar, kortare arbetsdag dag för röd dag, ATF-utökade ledighetsdagar, samt ledighet dagarna mellan jul och nyår.
Kontinuerlig kompetensutveckling.
Praktiskt
Tillsvidareanställning på heltid
Tillträde enligt överenskommelse
Placerad i Malmö - ej hybrid
Anställningen omfattas av kollektivavtal
Ansökan
Vi hanterar ansökningar löpande då vi avser tillsätta tjänsten snarast möjligt, vänta därför inte med att söka. Du ansöker med CV och personligt brev genom att klicka på ”Sök tjänst”. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post eller andra kanaler.
Har du frågor är du hjärtligt välkommen att kontakta Lena Bergström, chef för Regulatory Affairs och Pharmacovigilance, telefon: 040 – 28 75 61, e-post: lena.bergstrom@bioglan.se
Sista ansökningsdag är 2025-09-09.
Om oss
Bioglan AB utvecklar, tillverkar och marknadsför läkemedel, medicintekniska produkter, kosttillskott och kosmetika som varje dag hjälper människor över hela världen. I Malmö tillverkas produkter för topikal användning i form av krämer, salvor och geler. Bioglan AB ingår i den spanska läkemedelskoncernen Reig Jofré Group. Kvalitetssystemet följer GMP (Good Manufacturing Practice) och ISO 13485. På Bioglan värderar vi modiga och nyfikna medarbetare som strävar efter att med hög kvalité både utveckla sig själv och vår organisation. Vi värdesätter en positiv och nyfiken inställning och ett professionellt och kompetensbaserat arbetssätt.
Bioglan AB har strax över 100 medarbetare som definieras av en stor mångfald, med hänsyn till ålder, nationalitet och utbildning, vid anläggningen i Malmö. Organisationen är ansluten till IKEM-förbunden.
Läs mer om oss på www.bioglan.se
Ansökan sker via https://careers.bioglan.se/
Bioglan AB undanber oombedd hjälp från rekryteringsfirmor för denna tjänst, inga telefonsamtal eller e-post accepteras.
","identifier":{"@type":"PropertyValue","name":"Roi Rekrytering Sverige AB"},"datePosted":"2025-08-18","validThrough":"2025-09-09T21:59:59.000Z","employmentType":"PERMANENT_EMPLOYMENT","hiringOrganization":{"@type":"Organization","name":"Roi Rekrytering Sverige AB"},"jobLocation":{"@type":"Place","address":{"@type":"PostalAddress","addressLocality":"Malmö","addressRegion":"Skåne","addressCountry":"SE"}}}},{"@type":"ListItem","position":2,"item":{"@context":"https://schema.org/","@type":"JobPosting","title":"Undersköterska - Landskrona","description":"Vill du vara med och bygga upp vår verksamhet?
Vi söker dig som är utbildad undersköterska (gärna legitimerad). Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av arbetet, personlig lämplighet och bra samarbetsförmåga. Du behärskar svenska språket i tal och skrift, har kanske ett eller flera andra språk. Du ska ha fokus på individen, se deras behov och vara flexibel inom deras beslut. Är du engagerad och tycker ditt arbete med andra människor ger dig ett värde? Då är du välkommen med din ansökan till oss!
Om oss
Abello hemtjänst – vi är en pålitlig hemtjänst som ger stöd enligt biståndsbeslut från kommunen. Utöver hemtjänst levererar vi hemsjukvård och hushållsnära tjänster. Vi samarbetar i team – vi utvecklas tillsammans och arbetar mot gemensamma mål. Din delaktighet och ditt engagemang tas tillvara hos oss. Mångfald är en styrka som genomsyrar bemötande, mat/måltider, socialt sammanhang och språk. Hos oss får du kompetensutveckling och kan bidra med dina kunskaper. Abello arbetar för kontinuerlig kunskapsutveckling och regelbunden handledning för alla medarbetare. Verksamheten bedrivs nära kunden vilket ger stor möjlighet att påverka, så det blir trygg och säker vård utifrån deras behov.
Om dig
Du har ett varmt hjärta och ett stort engagemang, tycker om utmaningar och brinner för att arbeta med människor i behov av stöd. I hemtjänsten jobbar vi hemma hos våra kunder, det är din arbetsplats men först och främst deras hem, där du visar respekt. Du ska kunna skapa och följa individuell genomförandeplan, kan arbeta självständigt men även vara en i gruppen. Såklart är du serviceinriktad och ansvarsfull.
Dina arbetsuppgifter
Just nu söker vi en ny undersköterska till vår enhet i Landskrona. Det huvudsakliga uppdraget som undersköterska inom Abello hemtjänst innebär för dig att:
Ha ett professionellt förhållningssätt, det betyder att du alltid har god kvalitet i vård och bemötande
Vara flexibel och utvecklingsinriktad
Ta eget ansvar och ha förmåga att samarbeta
Kunna dokumentera och skriva genomförandeplaner självständigt
Du är den viktigaste länken. Vi arbetar med fast omsorgskontakt där du kommer fungera som spindeln i nätet hos ett antal vårdtagare.
Du förutsätts ta de delegeringar som arbetsgivare kräver
I dina arbetsuppgifter ingår bland annat personlig omvårdnad, hygien, städning, tvätt, inköp, hjälp med måltider, förflyttningar, medicin delegering och upprätta genomförandeplaner.
Din profil
Gymnasial utbildning: undersköterska (gärna legitimerad)
Körkort B, men det är också bra om du kan cykla.
Meriterande: specialistutbildningar kring kognitiv svikt, annan rehabilitering eller vård vid livets slut.
Bank-id: vissa arbetsverktyg kräver inloggning med personligt bank-id.
Lön
Vi har kollektivavtal och individuell lönesättning.
Övrigt
Vi tillämpar provanställning om sex månader.
Du får friskvårdsbidrag.
Vill du få mail när nya jobb i för kommer in?
Läs om hur vi hanterar dina uppgifter i vår integritetspolicy